სასწავლო პროექტი

 პროექტის სახელწოდება: ბაღი


„ბაღი არლში“

პროექტის მთავარი  იდეა: მოსწავლეებმა ფანტაზიით შექმნან თუ როგორი მშვენიერია ბაღი გაზაფხულზე ხეხილი რომ ყვავის ‘ უფრო ლამაზია შემოდგომაზე როცა ყვითელი ფოთლები ცვივა. ბაღი გაზაფხულზე ხმაურობს’   შემოდგომაზე კი მქრქალი ღიმილით დუმს. 

პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები საკლასო ოთახში გამოფენენ საკუთარ ნამუშევრებს. იქმნება სხვადასხვა პეიზაჟები. ბაღის ხედები, იქმნება ნატურმორტები ხილეულით.

პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს გამოვუმუშაოთ გარემოზე დაკვირვების უნარი, ეცნობიან რევაზ ინანიშვილის მოთხრობას ,;ბაღი’.შემდეგ  კი წარმოადგენენ და საკუთარი სიტყვებით აღწერენ ბაღს წელიწადის განსხვავებულ დროს. შემოდგომასა და გაზაფხულზე.
 ასევე საკუთარი     ფანტაზიით შექმნიან ნახატებს. თვითონვე  შეარჩევენ  სახატავ ტექნიკას და  შემოქმედებითად მიუდგებიან სამუშაოს.
გაეცნობიან მხატვრის შემოქმედებას და მიიღებენ ინფორმაციას მათ შემოქმედებაზე.


„აყვავებული ხე“


მოსწავლეთა ასაკი: 8 წელი

ვადები: 1-2 კვირა.

პროდუქტები  რაც შეიძლება  შეიქმნას:
მოსწავლეები ამ  გამოფენით გააფართოვებენ  თვალსაწიერს, იმსჯელებენ ერთმანეთის ნამუშევარზე, ასევე    გაუზიარებენ ერთმანეთს შთაბეჭდილებებს,აღწერენ თითეულ სურათს, საუბრობენ მათზე გამოყენებულ ფერებზე, გაეცნობიან მხატვარ ვან გოგის  სურათებს და მის შემოქმედებას.



პროექტისათვის საჟირო ძირითადი რესურსი. კომპიუტერი, მოძიებული სურათები, გუაში, აკვარელი; ფუნჯები ფერადი ფანქრები, სახატავი ფურცლები, წყლის ჭურჭელი.

პროექტის  მსვლელობა:

აქტივობა 1. ვირჩევთ თემას სახელმძღვანელოდან რევაზ ინანიშვილის მოთხრობას    ,,ბაღი“ აღწერენ საკუთარი სიტყვებით ბაღს წელიწადის განსხვავებულ დროს- შემოდგომასა და გაზაფხულზე, გაუზიარებენ ერთმანეთს შთაბეჭდილებებს, აღწერენ სურათს, საუბრობენ მათზე გამოყენებულ ფერებზე.



აქტივობა 2
ვირჩევთ მოსწავლეებს რომლებიც მოიძიებენ ა ვან გოგის ნახატებს, ასევე      დაწერენ მცირე ესეებს მის შემოქმედებაზე. 

პროექტის შემაჯამებელი შეფასება;
შეფასება მოხდება მოსწავლეების მიერ წარმოდგენილი ანგარიშის სახით  და   ჩემს მიერ შეფასების სქემის მიხედვით.
კრიტერიუმები      

მაღალი 
კარგი
საშუალო
დაბალი
ჯგუფთან
თანამშრომლობა 
აქტიურად
თანამშრომლობენ
მოსწავლეებთან
კარგი ურთიერთობა
აქვს ჯგუფთან
ნაწილობრივ
თანამთშრომლობს
ჯგუფთან
არ თანამშრომლობს ჯგუფთან

ინფორმაციის
მოძიება
სწრაფად მოიძიებს
ინფორმაციას
ეძებს
ინფორმაციას
ზედაპირულად
ნაკლებად მოიძიებს
ინფორმაციას
არ იძიებს
ინფორმაციას
ზეპირი
პრეზენტაცია
ვრ  ცლადდა

ლაკონურად ჩამოაყალიბა
თემა
ყველა მიზანი
სრულად           არის მიღწეული




კარგად  აყალიბებს თემას, მოთხოვნა ზოგადად
გათვალისწინებულია
ნაკლებად
აქტიურობს
დავალების მოთხოვნას არ პასუხობსს

საგნებთან [საგნობრივ ჯგუფთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
 ხელოვნება
ს.გ. 3.მოსწავლე აკვირდება გარემოში ობიექტებს შორის არსებულ კავშირებს და ასახავს
ნამუშევარში. გამოხატავს შესაბამისი   ფერით, წელიწადის დროს.
ს.გ.4.მოსწავლეს ესმის და წარმოაჩენს, რომ ხელოვნება არის გრძნობების და განწყობილებების გამოხატვის საშუალება.

პროექტის ხელმძღვანელი  ნაილი გრძელიძე


ხელმძღვანელის ელფოსტა: nailigrzelidze@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

ტრენინგის მერვე დღე

ტრენინგის მეხუთე დღე